مدیریت تیکتها
مدیریت تیکتها فرآیندی است که شامل ایجاد، ارسال، پیگیری و پاسخدهی به درخواستها در سامانههای پشتیبانی برای ارائه خدمات سریع و موثر به کاربران میشود.
پرسش و پاسخهای متداول
- آیا برای ثبت تیکت نیاز به ایجاد حساب کاربری دارم؟
- آیا میتوانم تیکتی را به نام شخص دیگری ثبت کنم؟
- آیا میتوانم یک تیکت را لغو کنم یا ببندم؟ چگونه؟
- مدت زمان پاسخدهی به تیکتها چگونه تعیین میشود و چرا برخی تیکتها زمان بیشتری برای پاسخدهی نیاز دارند؟
- چه اطلاعاتی برای ارسال یک تیکت لازم است؟
- چگونه یک تیکت جدید ثبت کنم؟